Anu
Administrator
Aktiivikäyttäjä

Suosikkiartistit: TAKUMA, KLACK
my soul like a merry-go-round
|
 |
« : Ti 04.11.2008, 15:08 » |
|
Kokoonpano heittää Suomessa peräti kaksi keikkaa, joista ensimmäinen pidetään Helsingin tutulla Tavastia-klubilla tiistaina 17. maaliskuuta 2009. Bändin toisesta konsertista pääsee nauttimaan seuraavana päivänä, 18.3.2009, kun An Cafe valtaa Tampereen Tullikamarinaukiolla sijaitsevan Pakkahuoneen. Mahtimenoa luvassa siis myös ensi keväälle!
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
taulusieni
Aktiivikäyttäjä

Suosikkiartistit: super junior, sid, dbsk, shinee, big bang, wonder girls, snsd
|
 |
« Vastaus #1 : Ti 04.11.2008, 15:16 » |
|
wooo~~ kyl mä varmaan oon ainaki tuol tavastial~ oli viimeks sen verran kivaa. ja tota.. Vaikka en _hirveesti näist uusista biiseistä tykkää mut. Voisin ton lipun vaik synttärilahjaks saada.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
sakura
Aktiivikäyttäjä

Suosikkiartistit: Super Junior, SHINee, SNSD, Kagrra, the GazettE, SCREW, Mix Speaker's inc.
|
 |
« Vastaus #2 : Ti 04.11.2008, 15:55 » |
|
jdodjksaldjfl Sekosin kun luin että he tulevat uudestaan Suomeen ja mahtavaa että esiintyvät myös Tampereella (en kyllä asu Tamperella, mutta silti^^). En viime kerralla päässyt, mutta tällä kertaa olen ehdottamsti menossa, ja tuolle Tavastian keikalle.... An Cafe oli eka j-bändi josta kuulin joten olen innoissani keikasta<3^^ *sekooXD*
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Whiin
Tulokas

Suosikkiartistit: the GazettE, An cafe, miyavi, DaisyStripper etc.
|
 |
« Vastaus #3 : Ti 04.11.2008, 16:08 » |
|
ARVATKAA SEKOSINKO.. varsinkin kun viime keikka meni ohi... onko pakkahuoneella tulevalla ancafen keikalla ikärajaa? *kädet ristissä* :DDDDDDD
|
|
|
|
« Viimeksi muokattu: Ti 04.11.2008, 16:11 kirjoittanut Whiin »
|
tallennettu
|
koska halusit sitä menemme minne vain.
|
|
|
taulusieni
Aktiivikäyttäjä

|
 |
« Vastaus #4 : Ti 04.11.2008, 16:12 » |
|
Ei ikärajaa, ei anniskelua. Alle 12-vuotiaat vain huoltajan seurassa. Valokuvaus kielletty.
Tuo varmaan koskee kumpaakin keikkaa.Eli ei varmaankaan ole.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
iyaz
Aktiivikäyttäjä

Suosikkiartistit: ガゼット
paparazzi
|
 |
« Vastaus #5 : Ti 04.11.2008, 16:14 » |
|
Well en An Cafesta pahemmin diggaile, mutta voisi sitä katsoa sitten tuolloin kun liput tulevat myyntiin jos lähtisi pakkahuoneelle. Matkat kun ei ole hirveän pitkät ja kalliit sekä.
Pakko kyllä sanoa silti että olin aika yllättynyt tuosta Pakkahuoneesta. :---DDDD
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Sucrerie
Tulokas

|
 |
« Vastaus #6 : Ti 04.11.2008, 16:35 » |
|
Uskomatonta! En olisi ikinä uskonut sen päivän koittavan, jolloin Antikut tulevat uudestaan Suomeen ja että se keikka pidettäisiin Tampereella (itse asun siis siellä)!
Tämä on jotain todella mahtavaa ja kiitän kaikkia mahdollisia tekijöitä, että bändi todella saataisiin Tampereelle asti :DD Huhhuh, sitten kun vielä saisi lipun!
|
|
|
|
« Viimeksi muokattu: Ti 04.11.2008, 17:25 kirjoittanut Sucrerie »
|
tallennettu
|
|
|
|
Whiin
Tulokas

Suosikkiartistit: the GazettE, An cafe, miyavi, DaisyStripper etc.
|
 |
« Vastaus #7 : Ti 04.11.2008, 17:21 » |
|
Siis pakko tiedustella, monelta alkaa? Ja monelta kellonaikaa tulee liput myyntiin XDD
|
|
|
|
|
tallennettu
|
koska halusit sitä menemme minne vain.
|
|
|
Chi
Neiti lihavavuori
Aktiivikäyttäjä

Suosikkiartistit: Kagrra,, SID, lupo label, MUCC, T.M.Revolution, UnsraW, danger gang, aicle, poitrine
|
 |
« Vastaus #8 : Ti 04.11.2008, 17:42 » |
|
Huhhuh, olin ihan yllättnyn kun kaveri sanoi että tulevat tampereelle :''D
Ömm.. todellaki menossa Tampereelle, ei tollasta voi sivuuttaa, kun itekki asuu sielä 8D Kivahan se on antikku nähdä livenä, kun viime kerralla ei jaksanu/viitsinyt.
TULOSSA OLLAAN WUHUU TEILLEKKI TIEDOKS
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
sakura
Aktiivikäyttäjä

Suosikkiartistit: Super Junior, SHINee, SNSD, Kagrra, the GazettE, SCREW, Mix Speaker's inc.
|
 |
« Vastaus #9 : Ti 04.11.2008, 17:50 » |
|
Siis pakko tiedustella, monelta alkaa? Ja monelta kellonaikaa tulee liput myyntiin XDD
Nii olis kiva tietää monelta keikka alkaa, että tietää pitääkö ottaa koulusta koko päivä vapaaks vai ei..... Ja kuinkahan paljon ne liput maksaa?? No, mut mulla on onneks rahaa junaan jne, kun mulla on konfirmaatio just ennen keikkaa niin saa rahaa rippilahjaks :3
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Chi
Neiti lihavavuori
Aktiivikäyttäjä

Suosikkiartistit: Kagrra,, SID, lupo label, MUCC, T.M.Revolution, UnsraW, danger gang, aicle, poitrine
|
 |
« Vastaus #10 : Ti 04.11.2008, 17:59 » |
|
Varmaan sekin tieto tulee JAmeen^^- Siis millon liput tulee myyntii jnejne.
Itellä on taas se, että missä on se keikka paikka Tampereella, missä antikku sen pitää x3 Mut sekin selviää ihan varmana, jollei niin menee tonne kaupungille seilailee joku kaunis päivä.
asfgfhgjkk
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
taulusieni
Aktiivikäyttäjä

|
 |
« Vastaus #11 : Ti 04.11.2008, 18:00 » |
|
Kyllä ne kerkee saada tietoon. Viimekshän liput makso... 36 euroo. Oiskohan jotain kolmekymppii? Ei kyllä mitään tietoo. Ja muutenkin jonottaa saa mennä vasta kolme tuntii ennen ovien avaamista, riippuu kyllä että missä asuu et kuin aikasin tarttee lähtee...
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Elina
|
 |
« Vastaus #12 : Ti 04.11.2008, 18:04 » |
|
Minä en An Cafesta juurikaan välitä, mutta on silti tosi upeaa kun sen perinteisen Tavastian lisäksi joku iso jrock-bändi soittaa myös Tampereella. Toivottavasti tämä käytäntö jatkuu muidenkin artistien kanssa, koska satun itse asumaan Tampereella ja varmasti tosi monelle muullekin Tampere on kätevämmällä sijainnilla kuin Helsinki.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
Tatakae! Nani o! Jinsei o!
|
|
|
junjin
Aktiivikäyttäjä

U-Go-Girl☆
|
 |
« Vastaus #13 : Ti 04.11.2008, 18:59 » |
|
En tiedä olisinko menossa, en pahemmin enää kuuntele eikä uudet biisitkään oikeen innostaneet. Olin myös tosin yllättynyt tuosta tampereesta(vaikka en siellä asukkaan) ja olen samaa mieltä että jrock-bändejä pitäisi saada enemmän myös muualle kuin Helsinkiin.
Muttah, ainakin jonoon olen menossa hengailemaan jos en keikalle tule. (lipusta ei kyllä olisi ongelmaa kun saan nimen ovelle : DD)
|
|
|
|
|
tallennettu
|
I don't want to see your sad face, so raise your head and smile, your life♥ [ent.laruko]
|
|
|
Pavla
Global Moderator
Tulokas

Chun Chun
|
 |
« Vastaus #14 : Ti 04.11.2008, 19:17 » |
|
UwawawawawawawA! Tosi pahaan aikaa, tiistaina ja keskiviikkona, mutta olenpa sitten ilmeisesti koko viikon poissa yliopistolta ;_; Ei tarvitse keväällä paljoa sairastella.
Tampere on jännä veto kieltämättä. Täältä idästä on hankalaa lähteä Tampereelle, pitää vaihtaa junaa miljoona kertaa, että sikäli suosin Helssiä.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
 ライオンベイビイ
|
|
|
|